Selecteer een pagina

Microsoft 365 Functionele Portalen voor High Tech Corp

15 januari 2022

Onze klant is een internationale High-Tech Company. Een marktleider die aan de basis staat van vele innovatieve toepassingen. Met Microsoft 365 bouwen wij verschillende functionele portalen voor deze klant. Via strategie sessies zijn gebruikerswensen achterhaald en gevalideerd.

Met vestigingen over de hele wereld, vele tienduizenden medewerkers en een snel groeiende marktvraag is deze organisatie een internationale marktleider. De high-tech machines worden over de hele wereld geleverd. Voor de interne organisatie zetten zij Microsoft 365/SharePoint Online Modern UI in waarmee Orangehill eigentijdse en functionele portalen ontwikkelt. Onze inzet binnen deze multinational groeit daardoor gestaag. Recente projecten zijn onder meer:

Syndicated Global Calendar in Microsoft 365 – Teams

Onze klant organiseert organiseert wereldwijd vele tientallen evenementen per jaar. Elke afdeling gebruikt daarvoor een eigen (event) agenda. Een overzicht van alle events wereldwijd met mogelijkheid daar documenten aan te koppelen werd hard nodig. De Microsoft 365 toepassing die wij hebben ontwikkeld, biedt de afdeling Communicatie een overzicht van evenementen uit meerdere kalenders. ieder evenement kan zijn eigen teamsite en documentopslag hebben. Dezelfde documenten zijn ook toegankelijk via Microsoft Teams. De agenda kan worden gehost in Microsoft. Teams.

Compensation Review Manager Toolkit Microsoft 365

Managers spelen een belangrijke rol bij het vaststellen van de jaarlijkse werknemersbonussen. Om managers bij dit proces te helpen, is er nu een Compensation & Benefits-portal (Review Manager Toolkit) voor managers beschikbaar. Tijdens hun jaarlijkse bezoek aan de nieuwe, gemakkelijk te gebruiken en zelfverklarende Compensation & Benefits portal vinden managers gemakkelijk, relevante informatie over salarisplanning, bonussen, hogere functiegroepen en aandelen. Het door ons ontwikkeld portaal is in hoge mate configureerbaar en kan indien nodig gemakkelijk door de klant worden aangepast. De Inhoud wordt dynamisch verzameld door interactie van de gebruiker.

Uitbreiding Onboarding Portal Microsoft 365

Onze klant neemt vele honderden medewerkers per maand aan. Deze ‘new hires’ doorlopen een proces van onboarding. Daarin worden zij begeleid door een ervaren medewerker (een buddy) en hebben zij al in een vroeg stadium te maken met de eigen manager. Al deze actoren vervullen een rol in het onboarding-proces en stellen daaraan ieder hun eigen specifieke, functionele eisen en wensen. Het portaal is inmiddels aangesloten op het administratieve systeem dat de gegevens van de nieuwe medewerker toont binnen het Onboarding portal. Uitbreidingen zijn onder meer Manager Onboarding, Templates om delen van het werk van de manager te vereenvoudigen en een een interactieve Organogram.

Meer informatie? Aarzel niet ons te bellen of te mailen! Telefoon 020 820 1730 of stuur een mail via ons contactformulier

Share This