Record Center voor Internationale Verdragsorganisatie
Het Record Center (RECCEN) van deze internationale verdragsorganisatie voldeed niet langer aan de eisen die de organisatie daaraan stelt zoals snelheid, veiligheid, duurzaamheid en 24/7 beschikbaarheid. Orangehill heeft het bestaande Record Center vervangen en ingericht volgens de eisen die daarvoor nu gelden.
De werkzaamheden zijn afgerond en het RECCEN wordt ingezet binnen de organisatie die duizenden internationale medewerkers telt. De primaire doelen zijn het leveren van een robuust RECCEN op basis van Microsoft technologie dat daarnaast eenvoudig te upgraden is naar nieuwe versies van Microsoft 365/SharePoint.
Overige doelen
- Betrouwbare en schaalbare opslag van formulieren van de verdragsorganisatie;
- Eenvoudig te beheren en administreren voor de register-operators;
- Eenvoudig te doorzoeken door register-operators en -gebruikers;
- Betrouwbaar vanuit het oogpunt van toegangsbeheer om soorten documenten van bepaalde interne doelgroepen te hosten.
Drie fasen
Het project is in drie fasen tot stand gekomen:
- FASE I – Analyse en planning = effectieve datum van contractstart + 1 maanden
- FASE II – Implementatie en migratie = effectieve datum van contractstart + 3 maanden
- FASE III – Introductie en acceptatie door de gebruiker = effectieve datum van het starten van het contract + 4 maanden
Meer informatie? Aarzel niet ons te bellen of te mailen! Telefoon 020 820 1730 of stuur een mail via ons contactformulier.